Sisihappy başka sağlık problemi yoksa kendinizi bunun için germeyin ve üzmeyin. benim bebeğim 37+2 de 34 hafta ile uyumlu doğdu, 2500 doğdu 2300e kadar düştü ama şimdi 9,5 aylık maşallah boylu poslu bi çocuk emsallerine göre daha kalıplı hatta. ilk zamanlar burda ne ağlamıştım bebeğim çok küçük çok zayıf diye ama boşuna kendimi üzmüşüm diyorum, çok çabuk toparlıyorlar hiç canınızı sıkmayın. Bir de normal sezeryan bunalra çok takılmayın, hangisi daha kolay ve sağlıklı olacaksa onu nasip etsin Rabbim. Sağlıkla kucağınıza alın inş