KubraKocak Kızlar 5 gün önce beta hcg 29 çıkmıştı dün kan verdim sağlık ocağında 386 cıkmıs nasıl yükseliş sizce
ozlm199393 KubraKocak ilk 29 u verdiğinizde muhtemelen yeni yerleşmiştir kaç gün geçmişti ilişkinizin üstünden
Deletedmom_8793 _caglacar sizin de gayet iyi keseyi görebilirsiniz birkaç gün bekleseniz kalp atışı duyarsaniz doktorun cihazı iyise
ozlm199393 Ayro muhtemelen sizin geç döllenme olmuştur adete yakın zamanda tutunmuştur o yüzden değeriniz düşük
Ayro ozlm199393 Aslında söyle yumurtlamam geç oldu mesela takvim 27 gösteriyordu ama yumurtlama 31inde oldu ovulasyon testine göre. O gün tek beraberlik oldu zaten bunun etkisi var mıdır?
_caglacar Deletedmom_8793 dün gittim kese var ama içinde bişey göremedi doktor bir hafta sonra gel dedi boş gebelikten şüphelendim
ozlm199393 KubraKocak benimde geç döllenme olmuştu adetim üç gün geçmişti 46 beta ile öğrendim ama doktorum var demişti tekrar bir hafta sonra vermiştim 1655 falandı bidaha vermedim kese gözükmez on gün sonraya randevu al demişti doktorum öyle yapmıştım
KubraKocak ozlm199393 1655 ken kese gözükmezmi canım bende haftaya o değerlerde olursa gideyim benimde geç döllenme olmuş
ozlm199393 KubraKocak benim doktorum gözükmez dedi ve on gün sonraya falan almıştım randevuyu ve on gün sonra da keseyi gördük yolk saç var ama henüz kalp atımı yok ona da haftaya bakarız demişti ve öyle oldu geç döllenme de süreç biraz geriden geliyor
ikincikezanneolmak KubraKocak bana biraz düşük gibi geldi hergun bir önceki güne oranla 2 katı artmış olması lazım sizinde 5 gün içinde 900-1000 arasi bir değer olması lazımdı gerci en iyisini yine doktorunuz bilir sağlıkli bir gebelik olsun insallah
KubraKocak ikincikezanneolmak çok teşekkür ederim yani %60 ın üstünde artmışsada iyi dediler ama bilemiycem tabi yarın tekrar vericem kan hayırlısı olsun