su1267 İlk hap şeklinde kullandım şimdi fitil şeklinde verdi akıntı yapiyormu hangi renk oluyor bu konuda bilginiz var mı tedirginim
buketdeniz19 su1267 evet canım akıntı yapıyor doktor bana da önlem amaçlı vermişti beyaz renkte kokusuz akıntı oluyor ilacı koyup 1 saat felan yat diyordu doktor bana
ghostty su1267 akıntı oluyor kalan posa mutlaka çıkıyor. Kullandıktan sonra bir süre uzanın. Krem rengimsi beyaz gibi bi renk akıyor diye hatırlıyorum tam emin olamadım. Hap renginde oluyor. Neden tedirginsiniz.
papatya_sss su1267 Ben fitil değil de hap ve iğne kullandım akıntı yapıyor şeffaf beyaz oluyor karın ağrısı da yapıyor bırakınca ağrım geçmişti
ghostty su1267 ben 12. haftaya kadar kullandım en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Günlük ped kullanacaksanız sürekli değiştirin. Çamaşırınızı sürekli değiştirin. Hijyene, nemli bırakmamaya dikkat ettikten sonra hiçbir şey olmaz 🤗
papatya_sss papatya_sss her iğneyi yaptırdığımda hemşireler söylüyordu bu yan etkileri bana birkaç ya etkisi daha var
buketdeniz19 su1267 ney canım sarı akıntın varsa enfeksiyon felan olabiliyor bi idrar tahlili ver kadın doğuma
ozgeBudak006 su1267 bende sarı da oluyor doktora sordum evet olur dedi kokusuz kasıntısız sa sorun yok yapıyormuş yani sarımsı
cemreveminnosunannesi Ben 1 aydır kullanıyorum. Beyaz krem gibi akıntı oluyor, bazen de normal akıntı ile karışınca sarımsı oluyor. Hafif yanma, doluluk hissi yapıyor. Kabızlık yaptı bana bir de