Keşfetim full hamilelikle ilgili sürekli hastane odası süsleme vs çıkıyor karşıma gördükçe acaba yapmalı mıyım diyorum ama açıkçası hiç yapasım da gelmiyor yapana saygım var ama bana gereksiz geliyor ilk doğumumda da yapmamıştım pandemiydi zaten kimse giremiyorudu ziyarete bunda da gelecek öyle kimse yok gurbetteyim zaten ama dediğim gibi bu instagramda gördükçe yapmalı mıyım acaba fikri sizde de oluyor mu