Merhaba hanımlar. 8 aya girmek üzere bir bebeğim var ve hâlâ gaz sorunu var. Doğduğundan beri böyleydi, 6.aya kadar geçer dediler. Biz 8 olacağız artık. Geceleri saatte iki üç kez uyanıyor. Bağırarak gazını yapıyor, hiç bitmiyor gazı. O kadar yoruldum ki anlatamam. Gündüzleri de sürekli gazlı. Haftaya eşimin evde olduğu gün hastaneye götürmeyi planlıyorum ama yine de tecrübelerinizi dinlemek isterim. Neden oluyor, nasıl geçer vs ? Bilgilendirir misiniz acaba ? 🥺