goncalina Alparslan çok koyuldu o sebeple Altay’a verdim☺️her iki ismi de seviyorum ben çok güzel. Bizimde erkek olsaydı isim hazırdı Göktürk,kızımla uyumlu diye😄 kız olacak henüz erken ama isim bakmaya şimdiden başladık hiç bişey beğenemiyoruz yok yani.Tabi eşimin şartı var öztürkçe olması konusunda o sebeple sınırlı seçenekler