Benimde aksine gece çok hareketli gündüz ise çok durgun sadece yemek yediğim an hareketlerini hissediyorum hatta gündüz hareket etmeyince sırf hareket etsin diye yan uzanıyor bekliyorum zar zor bir iki hareket gece ise sürtünüyor 36 haftadayım. Umarım minik dünyaya gözünü açınca da aynısı yapmaz 🥹