merveasd benim doğumumda oğlum 3.5 yaşında olacak, ilk başlarda ilgilenemezsem ,ikisine birden yetişemezsem diye üzülüyordum. Şimdi bebeğimin diğer çocuklarla ne kadar sevecen ve sürekli biriyle oynamak istediğini bildiğim için içim rahat bir an an önce doğsun biraz büyüsün de abisiyle oyunlar oynasın istiyorum 🙂↕️