Perla_ 3.gebeliğim, bu sefer bana da Coraspin verildi ama bebeği besleyen ana damarda kan akışında direnç olduğu için verildi. Tansiyon da 14 üzeri risk oluşturuyor diye duymuştum bu gibi durumlarda Bence kafanıza göre kullanmayın, bi sormakta fayda var diye düşünüyorum