Hanımlar merhabalar öncelikle geri döndüm, 2024 te doğum yapınca happykids e geçiş yapmıştım. Bugün gecikme olduğu için test yaptım pozitif çıktı. Hala şoktayım çünkü korunma olmasına rağmen oldu. Tamamen plansızdı, böyle bir durumda başınıza gelse veya geldiğinde iki çocuk arasındaki dengeyi nasıl sağladınız? Çünkü kızım nisanda 2 yaşını doldurucak, Ocak ayında sütten kesip yanımdan ayırmıştım artık.