2 hafta önce doğum yaptım son bir iki gündür göğüslerim dolgunluğunu hissetmiyorum dün gündüz de bebek çok uyumadı sık sık emmek istedi sütüm mü azaldı doymuyor mu acaba dedim bebek emdikten sonra sağım yaptım süt gelmedi etmediği memeden de az geldi emerken ağzının kenarından süt oluyordu o da olmadı bol su içiyorum beslenmeye dikkat ediyorum ama bilemedim ne iyi gelir bu durum normal Bi süreç mi zamanla süt artar mı