Huzur20 Kızlar 36+3 haftaligim karnımın tam ortasına ağrı girip geciyo mideme doğru çok aciyo eşim nöbetçi bugün cagirsam gelir ama sizce önemli biseymidir
Adencanan Huzur20 doktorum doğum sancısını. Yukarıdan aşagıya doğru gelen karın agrısı olarak tanımladı böyle birşey mi? Öyleyse hemen doktora git sancı olabilir. Yaşayanlar daha iyi bilir ama bana doktorum bu şekilde anlattı
Huzur20 Kbrasuer Dün gecede böyle oldu canım sertleşti ama dün yanimda eşim vardı bugün yine öyle oldu bu seferde arayıp agrım geçerse boşuna gelcek ondanda arayamiyorum
Gulay123 Nebahathumeyra karnının sertleşmesi gerekiyor bildiğim kadarıyla bana doktorum karnın sertleşir 50 sn kadar 10 dakikada 3ten fazla olur istirahat edince ve ya pozisyon değiştirince geçmez eğer Doğum sancısıysa dedi
Kbrasuer Yok doktorun dedine göre oluyo karın sertlesiyo dedii bana ara ara kasıklarına iniyor dedi sancı