canım benim kayınvalidem 3 sezaryen olmuş gittikçe kolaylaştı dedi hatta 3.yü 38 yaşında olmuş ve bir tek 3. spinal anesteziymiş ve çok kolay geçmiş. ama mesela annemin 2. sezaryeni 36 yaşında olmuş sigara içiyormuş ve genel anesteziyle olmuş ve bi tık zor toparlamış gene de herkese önerir sezaryeni travmatik kötü bir şey yaşamamış hiç. seninki de inşallah rahatça geçer