canan_55 çok sağolasın canım❤️❤️ bileniyoruzki, doktorum bedenimin küçük olduğunu bu yüzden bebeği bundan fazla büyütemediğini söyledi. 2-3 gün önceden zaten sancım başlamışdl, sezeryen olacağım için de doktorum beklemeyelim dedi. Çok şükür sağlıklı doğdu