Arkadaşlar 17 hafta oldum bugün. Yürüyünce değil ama atıyorum mutfakta bulaşık yıkasam makine boşaltsam ya da yemek yapsam inanılmaz belim ağrıyor. Bu işleri yaptıktan sonra uzanıp dinleniyorum mesela, geri kalkarken felç geçirmişim gibi oluyor kalkmak çok zor oluyor, bu durum normal mi?