Bkttt Kızlar benim ikinci gebeliğim 38+0 Iz bugün dr a gittik boynuna kordon dolandığını söyledi doktor Çarşamba alırız dedi ilk sezeryan zaten ama moralim çok bozuk aynı durumu yaşayan oldu mu nasıl yol izlediniz
GamzeCan Bkttt aynı durumu yaşamadım ama bi sorun olmaz canım gecikilmezse sadece normal doğuma engel
Sibelemre Bkttt benimde 2 haftadır kordonu boynuna bikere dolanmış doktorum hiç bi sorun olmaz dedi ve 39 haftalık oldum
BaharSefvan Bkttt canm çok geçmiş olsun ya inşallah sağlıkla alırsın kucağına. Kordon dolanmasının sebebi var mı
Merve123a Bkttt korkma cnm zaten bebekler anne karninda nefes almiyo 2 ker 3 kere dolanan var normal olmaz sezeryan olır sen stres yapma yeter
Esin9494 Bkttt yat diyorlar ama vucud ödem topluyor ve hamile insanın hareket etmesi lazım doğum da zorlamayalım diye beyler bizi düşünüyor ama bunu düşünmüyorlar 🤗
Bkttt GamzeCan bende 38+4 de olacam inşallah canım yaninormal hayatına devam ettin mi kordon dolanmasını öğrendikten sonra
Bkttt Esin9494 çok şükür bunda ödem olmadı ilk gebelikte acayip şişmiştim bunda 8 kilo aldım toplamda
Bkttt Sibelemre ben hiç bişey soramadım dilim tutuldu sanki sormak istediklerimi de soramadım umuttum
GoNcaN https://www.instagram.com/p/BuX1bpBlDTZ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=pjmwoknedlmq canım şuna bi bak rahatlarsın 🤗
GoNcaN Bkttt https://www.instagram.com/p/BuX1bpBlDTZ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=pjmwoknedlmq canım şuna bak rahatlarsın 🤗
Momma Benimkinin 24. Haftadan beri dolanık doktorum sen rahat ol bir şey olmaz beş kere dolanmış olanı normal doğurttum ben dedi. Bekliyoruz 29+4 hala boynunda kordon 🤷🏽♀️ Canınızı sıkmayın sadece bebek hareketlerini takip edin
Bkttt Momma çok saol canım içime su serptin acayip stresliyim ikinci olmasına rağmen ilkinde böyle değildim
Neeeesssli Benim de 30.haftadan beri boynunda iki kere kordon var canım korkma doktorum kesinlikle kafama takmamamı söyledi aksine hareket et belki açılır kordonu bebek de hareketli olursa dedi yatmanın ona hiçbir faydası yok ki boşuna yatağa bağlanma 🤷🏻♀️ Tabi bebek hareketlerini daha dikkatli dinle yeter
Bkttt Neeeesssli ay İnan korkumdan eve geldim iş miş yapamadım Allah’a emanetiz hepimiz bebeklerde öyle tabi psikolojik olarak çöktüm resmen