edannnnur Kızlar 5 gün oluyor sezeryan yerimde morarma oldu etrafımda hirodoid krem kullanıyorum doktor normal dedi başına gelen var mı
isimsiz12 edannnnur normal zamanla geçiyor akıntı ve kötü koku ve kanama yoksa endişe edilecek bir şey yoktur
2prensesannesiiii edannnnur benimde öyle oldu şişti korkunç görünüyordu kızardı falan dr da bana normal dedi ilk doğumda öyle olmamıştı ama 2. de öyle olmuştu benim
2prensesannesiiii edannnnur geçiyor 19 ay oldu sezaryen olalı şuan beyaz ince bi çizgi sadece öyle kalmaz korkma canım 🥰🙏🏻