Cicianne55 yazdığınız takviyeyi kullandığım zaman ben de ilk kez gebe kalmıştım ama kimyasal oldu biraz da benim ihmalkarlığım, ağır kaldırdım. Bu süreçte benim amh değerim 0.54′tü ve direkt tüp bebek demişti doktorum ve bari bi ilaç verin dediğim zaman bana bu takviyeyi vermişti. O dönemde diğer değerlerim de düşük çıkmıştı ve B12 için iğne, demir, d vit ve folik asit için ilaçlar kullanıyordum bi de bu takviyeyi almıştım eşim izne gelmeden bi ay önce kullanmaya başlamıştım o ara incir de tüketmiştim, kaynatıp suyunu içmiştim ve gerçekten o ay gebe kalmıştım. Şimdiki takviyem bitince kesinlikle yine arete women alıcam inşallah yine faydasını görürüm ve şu an amh değerim 0.75