yacem Merhaba kızlar 8. Ayına girdim bisey yok korunmadigim halde hamilelik olmuyor olmuyor olmuyor. Takmamaya çalışıyorum takmıyorum da amaa. Eşimde sorun var sperm hareketliliği hiç yok. prolaktin hormonu yüksek dediler ikinci kanda normal çıktı anlamadım gitti ultrasyon kan tahlili tsh i herseyi temiz çıktı ama sperm sayısı yok böyle Bi durum yasayaniniz varmi. Ve izmirde yaşayan böyle durumu olan kişiler varsa hangi hastane ve doktor tercihimiz olmali
Adencanan yacem canım İzmir de yaşıyorum. Doktor muayene etti mi eşini varikosel olmasın ? Bi de beden sperm sayısı yok üretmiyor mu çözüm yok mu
Mervetepe yacem canım ben hamileyim ve az önce ezanla birlikte sana dua ettim ben o bebek hasretinide kaybınıda cok iyi bilirim seni cok iyi anlıyorum herseyin bi vakti var Rabbim sana ve tüm bebek isteyenlere hayırlısıyla sağlıkla hamile kalmayı nasip etsin İnşaallah
Zuleyhacay yacem şule korkmaz adında bir hanım var kendisi de aynı dertten muzdarip diye biliyorum ama şu an 1 bebekleri var tedaviyle oldu onunla konuşsana 5-6 yıl boyunca böyle bir şey yaşadı diye biliyorum seni de aydınlatır
[silindi] yacem inşallah hayırlı zamanda nasip eder mevlam bende bi karnımda öldü kürtaj oldum 9 ay olmadı baya sıkıntılı zamanlardı içten içten üzülüyordum doktora gittim çocuk istiyorum diye bende çok şükür bişey çıkmadı eşim bakılmadı bile o ay hamile kaldım iğne vurulmuşum çatlama için hemen oldu çok şükür inşallah seninde en kısa zamanda Rabbim nasip eder 🙏😚🤗
yacem Adencanan yok üretmeden sorun yok doktor doppler renkli film istedi sıkıntı yok ddi varikosel ve benzeri bise yok ddi kan istedi kanda prolaktin yüksek çıktı beyin ceraahiye gösterecek seni ddi sorna bidaha kan istedi bu kez normal prolaktin hormonu. cumaya raddevu muz var ama anlamadık gitti
yacem Mervetepe amin ALLAH senden razı olsun. Gönlündeki tüm dileklerin kabul olsun bebeğnle eşini mutlu huzurlu ömür sür inslalh
ikinciprensimgeliyor yacem Canim sperm sayisinin artmasi icin aktarlarda ozel kur var Kuzenim ondan kullandi.sperm sayisu yok denecekkadar azdi Ayrica varikosel vardi.hem ameliyat hem o kür yukseltti.Allahim bir an once cocuk sahibi olmanizi nasip etsin insallah
[silindi] yacem evet insan çok farklı oluyor çevrenin salak salak soruları nispet yapmaları inan herkesten kurtulmak için düzenimi bozup urfaya geldim 9 ay sonra taşınır taşınmaz çok şükür hamile kaldım sende inşallah stres yapma kafanı boşalt bi tatile çıkın düşünmeyin Allah büyük 🙏
Minnosizmmm yacem canım şu keçi boynuzu kurunu dene istersen benim arkadaşımın eşi de böyleydi hem kaynatıp icirdi hem özütünü sabah akşam tüketti vitaminler falan da takviye aldı ve hem sperm sayısı artmış hem hızı ve normal yolla çocuk sahibi oldular darısı sana olur inşallah önce sağlıklı bi gebelik ve sonra sağlıklı bi bebek nasip olsun. Inan seni o kadar iyi anlıyorum ki benim de 1 yıla yakındır olmuyordu 6 gün önce hamile olduğumu öğrendim bu cuma doktor sağlıksız veya diş gebelik dedi yarın kan verecem bakacaklar belki sonlandiracaklar herşeyin hayırlısı olsun insanın ciğeri yanıyor böyle zor bulup kolay kaybetmek allah tüm darda olanlara yardım etsin
yacem Minnosizmmm Allah yardımcın olsun inşallah sağlıklıdır sağlıkla kucağına almayı nasip eder mevlam inşallah. Keçiboynuzu özünü nerden bulabilirim
Ayguns yacem benim eşimde de vardı böyle bir durum hareketli spermi azdı yanlış hatırlamıyorsam. Doktoru bol bol keçiboynuzu pekmezi portakal greyfurt nar ceviz falan tüketmesini söyledi. O ay eşime hepsinden bol bol yedirdim ve aynı zamanda arı sütü çok iyi geliyormuş eşim her gün sabahları aç karnına arı sütü içti o ay hamileliğim gerçekleşti çok şükür. Rabbim size de nasip etsin bi an önce inşallah bence dediklerimi deneyin
Badegul Mrb bnim eşimde de hareket sorunu vardi doktor combi fertil yazdi iki kutu bitirdi keci boynuzu ozunude hergun kullandi 3 ay sonunda hamile kaldim cok sukur Allah isteyen herkeze nasip etsin insallah