Kızlar bugün günümüz netleşti, yatış kağıdım verildi haftaya pazartesi doğumum geekleşecek ama ben çok farklı duygular içindeyim 😥 ilk çocuğum olacak ve ben artık her şey netleştiği andan beri kendimi hazır hissedip hissetmediğimi bile bilmiyorum. Yapabilecek miyim üstesinden gelebilecek miyim bilmiyorum. Bir de genel anestezi ile sezaryen olacağım onun da korkusu sardı. Üçüncü ameliyatım olacak ama bunun hissi çok başkaymış yaa 🥲