papatyam35 hakkında hayırlısı olsun stres yaparsan da olmaz benim ilk çocuğum olacak mı olmuyacakmı dıe hep stres yaptım tedavıyle oldu ıkızlerim kendılıgınde oldu sımdı yine hamıleyım korunurken oldu kafana takarsan sen stres yaparsan olmaz çıkar aklından bence bak o iki cızgıyı görürsün ınşallah Rabbim kımsenın kucağını boş bırakmasın