bluemom24 sevdaozz 40+3 olduk an itibari ile perşembe günü 40+5 yatışım yapılıp suni verilecek korkuyorum 🫠
tugbaustuntas sevdaozz 39+3teyim nstde sancı var ama fazla hissetmiyorum bebek kanala inmemiş hala🫣 cumartesi 40 hafta oluyoruz tekrar gidicem hiç gelesi yok🥲
anonim51 sevdaozz 40+5 sessizliğini koruyor kızım 😂 ama annesi çok yoruldu inşallah cuma gününe kadar kendi gelir gelmezse suni sancı verecek doktorum korkuyorum ilk gebelik
sevdaozz Lexias ay bende de hiçbir belirti yok. Bir an önce sağlıkla gelseler bari . Perşembe benim kontrolüm yaa
sevdaozz bluemom24 ayyy umarım bende gerek duyulmaz da kendi kendine gelir yaa korkuyorum bende suniden , sezeryandan . Bir avazda al kucağına inşallah sağlıkla 🥹🌸
tugbaustuntas sevdaozz bide cevap vermeleri yok mu dürttükçe git elleme der gibi😂😂 artık çok yorgunummm hareket edemiyorum mumya gibiyim😮💨🥲