hilalaselll4 Kızlar çarşamba günü 6+1 oluyorum ilk defa hastaneye gideceğim bu ikincisi olcak Allah’ın izniyle ama sanki ilk gibi o zaman kalp sesini duyabilirim değil mi 🤭🥹geçen ay da düşüğüm var ondan kaynaklı çok korku var
azraali hilalaselll4 inşallah duyarsın ama duyamazsan üzülme ben 7+3 te miydi duymadım, doktorum da telaslandirmadi hiç boş gebelik filan demedi, stressiz bir şekilde bekledim o yüzden, ama maşallah şuan 37+2 günlük olduk
ars1 ayzey1 ben de yarın 6+0 olucam , cumartesi gitmeyi düsünüyorum çok heyecanlıyım keseyi görücek miyim kalp atışını duyucak mıyım diye siz de buraya sonucu yazın 🐥🫶🏼
hilalaselll4 Byn1998 canım belli olmaz orası bi de düşük geçmişim var ya belki önlem amaçlı ilaç verirler
alyoo hilalaselll4 Bende 6+5 de duydum ama herkesin farklı tabii duyamazsanız da üzülmeyin 8 e kadar yolu varrrr❤️❤️❤️
melekmom34 hilalaselll4 inşallah duyarsın canım dua et düşükten hemen sonrami dusundunuz ben bi kaç ay rahmim dinkensin diye düşündüm
hilalaselll4 melekmom34 evet canım korunmadık Rabbime şükürler olsun tekrar nasip etti doktor korunmana gerek yok dedi zaten