ozgeckrr Kızlar çatlak oluşmaması için neler yapıyorsunuz? Faydasını gördüğünüz şeyler var mı? Aldığınız ürünleri nerelerden temin ediyorsunuz😇🥰
Fatmanur_0416 ozgeckrr ben bio-oil kullanmıştım ama ilk 3 ay göğüslerim çatladı bu kadar erken beklememiştim sonra ayaklarım kalçam basenlerim bacak aram hepsi çatladı göbeğimden çok vücuduma sürmüştüm maalesef oralar hepsi çatladı ama çok şükür en azından göbeğimde çatlak yok bi orayı koruyabildim 🤣
yaseminya ozgeckrr ben kakao yağı(organik) zeytinyağı ve Kantoron yağı nı karışım yaptım,onu kullanıyorum.33. Haftamdayım henüz çatlak oluşmadı. bence biraz yapısal oluyor bu çatlak işi.ama ne kadar aza indirsek o kadar iyi tabi.
birthecene ozgeckrr haftada 1 yıkanıp sıcak suyla yıkanmamak ve vazelin kullanmak başka bi çaresi yok
yildiz93 ozgeckrr ben hindistan cevizi, shea ve zeytin yağını eritip karıştırdım banyolardan sonra sürüyorum göbeğime çok güzel nemlendiriyor. 26+4 haftalığım daha hiç çatlağım olmadı.
ekiminannesii İlk hamileliğimde bio-oil kullanmıştım karnımda hiç çatlağım olmadı ,6 haftalık ikinciye hamileyim henüz başlamadım yine onu kullanacağım
ekiminannesii habibe66yks ben ilk 2 ay içinde başladım kullanmaya. Zaten amaç çatlak oluşmadan cildi nemli tutup oluşmamasını sağlamak. Bence hemen başlayın
ekiminannesii habibe66yks bu arada sadece karın değil; kalça, iç bacak, basen de çatlayabilir. Geniş yüzeye kullanmanız lazım
ekiminannesii tugba0305 evet evet kesinlikle yapısal ben çatlamaya meyilli bir bedene sahibim bir de. Ergenlikten çok çatlağım var kalça basen göğüs zaten çatlaktım. Karnımda olmadı sadece 🙂
Fatmanur_0416 ozgeckrr öyle vallahi ben baya kullandım yok baktım etki yok bıraktım valla yapacak bişey yok yağlı güreşçiler gibi dolanıp duruyordum vallahi 🤣