huliss 25 haftalık hamileyim. Doktor plasentanın önde olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan var mı, düzelir mi?
beyzzsenturkkk huliss bu kötü bir şey değil yerleşimi ile alakalı önde olursa haraketler filtreli hissedilir benim sağda mesela haraketleri daha erken hissettim plasenta sağda bebek solda hissediyorum çoğunlukla
huliss beyzzsenturkkk ben de ilk 19 haftalıkken hissetmiştim hareketlerini, şimdide de çok hissediyorum. Günde en az 20 kez vuruşlarını hissediyorum