Kesin bu ay da değilim ama aklıma takıldı
6,7 gün önce yumurtlama oldu ama hala ara ara kasık ağrısı oluyor kramp gibi sancı gibi normalde sadece yumurtlama ve adet zamanı olurdu.( ve ikisi de hep düzenlidir).
ACABA DİYORUM YERLEŞME FALAN OLABİLİR Mİ rahim genişlemesi gibiiii ne dersiniz