baydar merhaba, geçmiş olsun ben servikal yetmezlik nedeniyle 17 ve 21. haftada bebeklerimi kaybettim şuan 3. gebelik önlem amaçlı dikiş atıldı. Değerlerim iyi giderken 24.haftada kısalma yaşadım hemen ciğer geliştirici vuruldu enfeksiyon da çıktı 40 gün hastanede yattım. Size tavsiyem hafife almayın farklı bir doktordan daha görüş alın belki Progestan başlar belki dikiş atar. Enfeksiyona dikkat edin, eğilmeyin, ağır kaldırmayın çok ayakta kalmayın. Doktorlar genelde söylemiyor ama bence mümkün olduğunca yatın, ayaklarınızı yukarı kaldırıp yatın. Sizi huzursuz eden ağrı, sancı, baskı vs de doktora gidin çok sinsi bi rahatsızlık Rabbim hepimizin sürecini kolaylaştırsın 🙏