eceekici ay maşallah ne güzel çok sevindim . Ben de 5+1 de gittim 9.5 mm dedi ama 4+5 sin dedi günüm tutmadı sanırım onu anlamadım ama bilmiyorum artık. Yarın 7 haftalık olacağım beni de o zaman 2 hafta sonra çağırmıştı. Henüz gitmedim cuma gününe ayarlarım belki bakalım