Lütfen biri bana Risonel kullandım güvenli desin doktora perşembe gidicem nefes alamıyorum iki tarafta şiş ve tıkalı ne uyku giriyor gece gözüme ne gündüz doğru düzgün yemek yiyemiyorum nefes alamıyorum daha şimdiden böyle oldum ai sordum güvenli doktorlar veriyor reçete ediyor diyor ama riske de atmak istemiyorum çaresizim