Aleynadiyorki ben cok gaz sancısı cektim hastanede yatarken. O bana ayaga kalkma acısını yürümesini bilmem nesini unutturmus su an düşününce. O cok kötüydü. Onun dısında valla 2 günde ayaklandım diyenler var ne yalan söyleyim ben 2 günde ayaklanamadım. Baya da sasırıyorum 2 günde toparlayanlara. İnsallah siz de onlar gibi olursunuz. Ne de olsa ciddi bi ameliyat. Agrısı sızısı zorlugu oluyor. Ama su an ikinciye hamileyim hiçbi şey gözüme gelmiyor. Günler gecse de kavussak diye bekliyorum. Basıma gelecekleri bilsem de oturup düşünmüyorum. Güzellikleri her seye deger. Hiç düşünmeyin bu detayları. Akısına bırakın bence