selvi_g Ben 22. Haftamda bir gece çok hastalandım ve grip oluyorum sandım. Çok ciddiye almayıp evde istirahat ve ıhlamur modunda geçiririm düşünüyordum. Gece bir anda sancılanmaya başladım. Ama sancımın doğum sancısı olabilme ihtimalini hiç düşünemedim çünkü daha 22. Haftamdaydım. Doğum sancısının ne demek olduğunu bilmiyordum. Hastalık olarak düşünüyordum. Sancılar belirli aralıklarla ve sıklaşınca gece acile gittim. Saat 3’den sabah 8e kadar serum verdiler acilde. Tamamen doktorun amatörlüğü. Hamile ve sancılı bir kadına saatlerce serum vererek yatırdı. Bu süreçte 8 tane serum taktırdı bana. Ben geçmiyo dedikçe serum taktırdı. Meğerse vücudumda çok ciddi bir enfeksiyon varmış ve enfeksiyon rahim ağzı kısalığına sebep oluyormuş. Sabah 8 de kadın doğum doktoru muayene etti ve rahim ağzı kısalığı olduğunu acil serklaj atılması gerektiğini herşeye hazırlıklı olmamı söyledi. Olduğum şehirde serklaj atıcak doktor olmadığı için başka bir şehire sevk etti ve yarım saat içinde müdahale edilmesi lazım dedi. Çok zordu bunları duymak. 2 gün önce rutin doktor muayenemde 40 mm olan rahim ağzı ölçüsü bir anda 16 ya düşmüştü. Şehir değiştirdiğimiz esnada geldiğimiz hastanede yapılan muayenede 10 mm ölçüldü. Beni ameliyata aldıklarında herşey olabilir dediler. Çocukları doğurtmak zorunda kalabiliriz ve bu senaryoda yaşama ihtimalleri çok zayıf dediler. Çocuklar yaşasın ben beklemek istiyorum dersen senide enfeksiyondan kaybedebiliriz dediler. Enfeksiyonum çok yüksekti. Kendimde değildim çok kötüydüm. Ameliyata girdikten sonra doktorum gayet başarılı geçti sorun yok beklicez dedi. O gece aniden tekrar sancılandım ve bu sefer suyum geldi. Beni hemen doğumhaneye indirdiler ve sabaha kadar beklicez bi karar vermek zorundasınız çocuklar yaşamaz dediler. Sabaha kadar dua ettim. Sabah gelen doktorum bu senaryoda yapabileceğimiz tüm tedavileri uygulayacağız devam dedi. Bana öyle bir moral oldu ki. Onun bize olan inancı bizi tekrar tutundurdu resmen. Her dediğini uyguladım. Ne derse onu yaptım. Sonuç olarak 2 aydır hastanede yatıyorum ama çocuklarımda bende sağlıklıyız çok şükür 🙏🏻 Kendine çok çok çok dikkat etmeni bol bol dinlenmeni tavsiye ederim. Kişisel hijyenine çok dikkat etmelisin. Ve kendini hiç üzmemeni tavsiye ederim. En ufak bir üzüntüyü stresi mutluluğu bebeklerimiz hissediyor. Çok güzel bir hamilelğin olur umarım sağlıkla kavuşursunuz ♥️