8 haftalık ikizlere hamileyim zaten duygusal ve anksiyetik bir insanım ama bugün noldu anlamadım sürekli ağlamak istiyorum sürekli şuan bunu yazarken bile ağlıyorum ama sebebini bilmiyorum ağladıkça da bebeklere bişey olur diye korkuyorum hafif kasık ağrım oluyor bebeklere bişey olur mu ama kendimi tutamıyorum