Bat 13 14 şubat yumurtlamam da 29 ocak-3şubat arasıydı akıntıyla anliyorum o günleri değerlendirdik. Bundan 1 buçuk hafta sonra falan şeffaf uzayan akıntım oldu bi kaç gun sonra süt beyazına döndü sonra da kesildi. Göğüslerim şiş bazen garip bi kasık ağrım olup gidiyor. Adet ağrısı gibi degil sol tarafta bi seyler oluyor bazen de genelinde hafif bi adet ağrısı gibi girip hemen gidiyordu. Bugun daha yeni test yaptım softec kaset ve awox ikisin de silik yok olsa çıkması lazımdı degil mi? Ben sonradan gelen akintiyi yumurtlama olarak degerlendirmedim ama olabilir mi acaba o yüzden mi gecikiyor regl
