Gks_01 hiç 😅 ben arada kalıp görüntü nedeniyle park yatak yerine beyaz boyalı ahşap beşik tercih ettim çok da güzel geniş sallanan tekerleri sabitlenen vs bi modeldi ama kızım kafasını çok vurmaya korumalıklarla da darlanmaya başlamıştı erkenden. Kenarları yumuşak ve esnek olduğu korumalığa gerek kalmayıp yeri daralmadığı ve hava alan fileli yapısı nedeniyle bir de fazladan yer kaplamadan kedinden kullanışlı cepleri parçaları oluşuyla park yatak daha mantıklıymış dedim sonradan. Arkadaşım 4 yaşına kadar ayrı odasında park yatakta yatırdı kızını, odasına iyice alışmış oldu sonra bazaya geçtiler. Ben bir buçuk yaşında bazaya geçtim beşikte epeydir sıkışıyor diye (60×120 idi benimki) odasını ayırdım, kalkıp yataktan çıkabildiği geldiği için bizimle uyumaya başladı, daha da ayıramadım hala bizimle uyuyor 5 yaşına geldi 😅tatillerde vs otellerde park yatakta uyuyor yıllardır ve yakın zamana kadar kendisi çıkamıyordu gece o da biz de yerimizde rahat uyuyorduk .. şimdi ikinci gebeliğim ilk hedefim ahşap beşiği satayım 70×120 güzel bi park alayım idi ama uğraşamadık kaldı aynı hikayeyi yaşayacağız gibi duruyor şimdilik şu an gaza geldim hatta tekrar biraz 😅 hafif yumuşak esnek taşıması kolay görüntüyü boşverip işleve odaklanmak gerek bence 🫶🏻