yorumları okudum da şunu söylemeliyim ki spirali güvenmeyin ben 2.5 yıl önce doğum yaptım ve ardından Bakırköy spiral taktık. sonra be mi oldu? şuan 3 aylık hamileyim spiral de yerinde duruyo doğuma kadar kalacakmış mecbur çünkü ipi görülmediğinden onu da almadılar. ve ben 8+4 de öğrendim planda olmayan 3. çocuğum olacak hala bile şaşkınım. spiral ve sonuç eşittir ben 👋