alev2 biz yaşadık benimde kızım doğduğunda öyleydi rutin kontrolde doktor farketti iki üç kere farklı aralarla östrojen içeren kremle elimizle masaj yaparak açtık tekrar kapandı bidaha saldım bende bazıları önemsiz buldu bazı doktorlar açılması lazım dedi ve sonuç olarak 7 yaşında müdahalesiz kendi kendine düzeldi