Kızlar 24+4 bugün kontrole gittim servikal kısalık var dedi doktor ne kadar bilmiyorum ama dikkat et ağır iş yapma dedi biraz endişelendim ya bu durumu yaşayan var mı 3 yaşında bi kızım var onunla da ilgileniyorum ee evde her iş elime bakıyor malum bu kısalık zamanla düzelme ihtimali var mı yoksa daha da kısalır mı