serena35 34 gün önce doğum yaptım. Hastaneye gittiğimde açılmam 6-7 cm dedi acilde. Doğumhaneye çıkardılar hemen. Orada da muayene ettiklerinde 8-9 cm olmuş dediler. Ben hastaneye gittiğim gibi doğum yaptım. 37 haftalıkken başladım uygulamaya ve 39+3’te doğum yaptım. Ve yaptığım şeyleri anlatıyorum:
Hurma yedim (Sanırım 3 kilo kadar yemişimdir)
Çubuk tarçını demleyip suyunu içtim (yanında hurma yedim)
Adaçayını yaprak şeklinde satın aldım ve demleyip çay gibi içtim (yanında hurma yedim)
Bol bol merdiven inip çıktım, son aylarda asansör kullanmadım
Squat yaptım (ara ara)
Ördek yürüyüşü yaptım (ara ara)
Ananas yedim (2 tane bütün yedim ama)
Korunmasız ilişki (İlişkiye girdiğim günün öğlen saatlerine doğru sancım başladı)
Ben bunları yapmıştım belki faydası olur size de, Allah yardımcınız olsun 🤲🏻🌸