eliss27 Merhaba arkadaşlar 28 ocakta spiral taktırdım ve 6 gündür kanamam var cuma günü Dr gittim ve kist olduğunu ve bundan dolayı kanama olduğunu söyledi hap yazdı ancak kanama devam ediyor mu bu durumu yaşayan varmı ? Daha önce hiç başıma gelmemişti