Gzde_defne zynp92 yok canm devlet hastanesi başına gelecekleri bilir doktor dışında kimse yapamaz sezeryanı. 7 kat kesilip dikilmek çok zor 😞
zynp92 Gzde_defne orası öyle de işte takipli doktormuz girse daha iyi olur ama o gün nöbetçi kimse o giriyormuş gideceğim yerde
zynp92 ayzey1 gerçekten bende ameliyat olmuştum odaları her yeri özelden daha iyi ama doktorlar birde gideceğim devletee nöbetçi kimse o giriyormuş
ayzey1 zynp92 hayır öyle bişey yok sezeryan olucaksan öncesinden gün veriyor doktorun . Doktorun yapıyor doğumunu yani merak etme