BaharAytekin zeyneppc instagramdan boobebek bakabilirsiniz biz yerinden aldık ama netten satısıda var. Cok da guzel hızlıcaz geldı son2 haftamız kullanmaya💗
Sedagokkaya zeyneppc erol mobilyadan aldım bende. İnstagram ve facebooktan bakabilirsiniz. Parasına gmre kalitesi çok güzel 🤗
Edebyahu zeyneppc ben beşik aldım sadece kışa girerken oda yapmayı düşünüyorum. 6 ay bizimle uyur sonra odasına geçer diye düşünüyorım
ozgeya zeyneppc biz haziran ayında aldık çok oldu yani alalı. 3 kapılı gardrop,çamaşırlık ve rafı,büyük boy büyüyen beşik,uyku seti,cibinlik 5.500’e almıştık.
Gebeyimm zeyneppc anladım hayırlsıı olsun inşallah çilek ve istikbalin odaları çok güzel tavsiye ederim özellikle istikbalde hem kaliteli hemde sonradan genç odasına dönüşebilecek odalar var 👍
ecedrsvm Bende caploonba teddy aldım. 2 gün içinde gelip kurdular , Çok güzel . Çilek modelleri sıkıcı geldi. 3 kapılı gardrop,şifonyer , raf , döşek , uyku seti , masa lambası 5300 e aldık .çilek 19 Mart itibariyle zamlı fiyata geçecekmiş öyle dediler .
KcRaDnLeNr zeyneppc canım bende ekim sonu kasım başı gibi dığum yapcam erkenden bakmaya başladım netten alfemo pandy modelini beğendim bugğn yetinde görelim istedik gayet kaliteli gözüküyo ürünleri istersen sende alfemo modellerine bir bak