Bend Ekim annesiyim 3+6 erken gebelik testiyle öğrendim kandada çıktı. Henüz doktora gitmedim 8. Haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum gitmek için.. 3. Anneliğim olacak. Sanırım eski hamlieliklerimde her hafta giderdim. 8 sene olmadı bebeğim 8 başarısı tüp bebek oldu. K endiliğinden oldu 3 üde ( çok acıklama yaptım birden nedense :))