hunilimom ayy rabia mı uzunmuş👊🏻 Benim ablam da bi sene önce doğum yaptı. Kayınvalidesi ablama kendi babanın adını koyacaksın dedi abdullah ismini yani babamızın ismini kayınbabanın adı var zaten dedi ablamda hamza ismini arkadına taktı abdullah hamza oldu😅 çokda iyi oldu baya tepki aldı çok ağır ismi altında ezilir diye ama bi kulağından girdi ötekinden çıktı şimdide herkes alıştı boşver sende koy gitsin kimene