ilacın adını hatırlamıyorum ama 2-3. ayımdayken ben de fena grip olduğumda kullandım, 6. ayda da idrar yolu enfeksiyonu çıktı onda da kullandım. şu an 7. ayımın son günümdeyim problem yok. doktorlar zaten hamileliğimizi bilerek ona uygun ilaç veriyorlar sonuçta kullanmamak da ayrı problem