Birmisafir benim kanamam hiç olmasa da kanama bölgem vardı ultrasonda doktor gördü hep. Kesenin altındaki bölgeydi. Hep dinlendim ama geçmemişti en son memlekete annemin yanına gittim o zaman tamamen geçti. Hiçbir şey yapmıyordum her şey önüme hazır gelince yorulmadım vs falan geçti. Progestan kullandım hep