NigarH Kizlar hic 8 haftalik hamilelikde influnza oldunuzmu? 37.8-37.9 3-4 saatdir atesim var. Dr paracetamol izin vermiyor. Enzaflu ictim. 2 gun sonra ultrason var acaba bebegim iyimi (( cok merak ediyorum onu((
derya5960 NigarH benim bebeğim oldu ama ben hastanede tedavi yaptırdım iyikide öyle yaptım 1 haftada atlattık
burcuo NigarH Bana 15.haftadan sonra influenza ilacı verebileceğini, öncesi için riskli olduğunu söyledi. Sadece parol verdi. İnfluenza a idi bizdeki. Eve girdi mi herkesi dolaşır dedi.
ozlemyilmaz60 Doktor parola nasıl izin vermiyor benim doktorum hep parol içmemi söyledi bende geçirdim onun dışında başka bir ilaç vermedi
boolmingmama Ben 18 haftalıkken oldum. İki gün ateşim vardı. Parol ve Ateş yükselince iki kerede serum olarak parol verdiler sonra geçti. Crpm çok yükseldi sonra parol hariç ilaç içmeden kendi kendine düştü