seymanur0 4+1’den selamlar biz daha çok yeniyiz de kese ne zmn oluşur ve kalp atışı ne zmn dinleyebilirim? Ve ne zmn kadın doğuma gıtmem doğru olur
cokkasmabeabi seymanur0 bhcg vermek için gidebilirsiniz. Folik asit başlayın zaten onun için doktora gerek yok. Kese için 5.hafta bebek ve kalp atışı için 6-7.haftalar uygun olur
seymanur0 derya5960 ay en iyisi bende öyle yapayım acele etmıyım alttan muayene olmak hıc ıstemıyorum çünkü