csknbahar ilk gebeliğimde yaptırdım çıkmadı
2 ve 3 de çıktı
2 fazla yüksek değildi ama 3 çok yüksek çıktıı
Yapılmalı bence bende istemiyordum ama doktorum dedi ki varsa ona göre dikkat edersin ama eğer olduğunu bilmeden yemeğe devam edersen zararı olur
Eğer varsa çıkıyor yoksa çıkmıyor 😊
Ve birde eğer sizde varsa bunu bilmeden dikkat etmeden hareket ederseniz bebek şeker hastası olarak doğabiliyor
Doğum anında abiden şekeri düşüyor iyi araştırmak lazım
Yaptırmakta tercih yaptırmamakta siz kendinizi dinleyin ya evde sürekli takip edin yada yükleme yaptırın doktor ona göre yönlendirir sizi 🌼