duyguaa valla ben kızıma iki isim koydum hem de eşimden boşandıktan sonra koydum😂 birdaha evlenip çocuk doğurmayı düşünmediğim için mahkeme açtım çok istemiştim o zamanlar o ismi 😂😂😂 sonra çok büyük konuştum Allah dedi ki al bakalım evlendin bide çocuğun olsun 🤭 şimdi hamileyim eşim Kadir istiyor ben Kadir Alp istiyorum ama sadece iki isim istememin sebebi kızımın da iki ismi var diye kızıma da asla iki ismiyle seslenmiyoruz 😂 eğer iki ismide kullanmayacaksanız koymayın ilerde çocuğun kafası boşuna karışmasın benim kızım güneş diyince dönüp bakmıyo bile 😂