Selam kızlar hayırlı akşamlar bugün gittim ultrasona göre 6+2 çıktı rahmim biraz geride olduğu için kalp atışını dinleyemedik ama ben ses dalgasını görüyorum alttan bakarsak kesin duyarız dedi doktorum.Bende gerek duymadım 3.bebek kalp atışını dinlemesem de olur hep aynı ses sonuçta 🤭 İçim rahatladı çok şükür